Sual Cavab
Məhsulları necə sifariş etmək olar?
Məhsulları sifariş etmək çox sadədir. Saytımızın ana səhifəsində, məhsulların mövcud olduğu kateqoriyalar və ya axtarış paneli ilə məhsulları axtarın. Məhsulu tapdıqdan sonra, sifariş etmək istədiyiniz məhsulun səhifəsinə daxil olun. Burada, məhsulun rəngini, ölçüsünü və miqdarını seçə bilərsiniz, əgər mümkünsə.
Sifariş prosesini davam etdirmək üçün "add_to_baslet" düyməsini basın. Bundan sonra, "Səbətə bax" və ya "Ödəməyə keç" düyməsinə klikləyərək sifarişinizin təsdiqini edin.
Sifariş mərhələsində, ödəniş mərhələsindən keçmək üçün tələb olunan məlumatları daxil etməyiniz tələb olunacaq. Ödənişiniz müvəffəqiyyətlə tamamlandıqdan sonra, sifarişiniz təsdiqlənəcək və çatdırılma prosesinə keçid ediləcəkdir.
Bu sadə addımları izləyərək, məhsulları rahatlıqla sifariş edə bilərsiniz.
Ödəniş prosesi necə işləyir?
Ödəniş prosesi, bizim e-ticarət (web) saytımızda çox asandır. Sifarişi təsdiq etdikdən sonra, ödəniş mərhələsinə keçid ecəcəksiniz. Ödəniş mərhələsi zamanı, aşağıdakı addımları izləyirsiniz:
- Ödəniş mərhələsinə daxil olmaq üçün, "Ödəməyə keç" düyməsini basın və sifarişinizi təsdiq edin.
- Sifarişinizi təsdiq etdikdən sonra, ödəniş səhifəsinə yönləndiriləcəksiniz. Burada, istənilən ödəniş metodunu seçə bilərsiniz - kredit kartı, bank kartı, nəğd ödəniş və ya qapıda kartla ödəniş.
- Ödəniş məlumatlarınızı daxil edin və təsdiq edin.
- Ödəniş müvəffəqiyyətlə yerinə yetirildikdən sonra e-poçt vasitəsi ilə , qəbz və ya təsdiq sənədi alacaqsınız, daha sonrasifarişiniz işlənərək çatdırılma prosesinə keçiriləcəkdir.
Ödəniş prosesi sadə və təhlükəsizdir, müştərilərimizin məlumatları bizim (şirkət) tərəfimizdən qorunur və ödənişlər təhlükəsiz şəkildə işlənir. Bu addımları izləyərək, sifarişinizi asanlıqla ödəyə bilərsiniz.
Sifarişin çatdırılma müddəti nə qədərdir?
Sifarişin çatdırılma müddəti, hər bir məhsul üçün fərqlilik göstərə bilər. Çatdırılma müddəti, məhsulun hazırlanması, göndərilməsi və çatdırılması prosesinə əsasən dəyişə bilər.
Əksər məhsulların çatdırılma müddəti, sifarişin təsdiq edildikdikdən sonra 1-2 iş günü müddətində olur. Lakin, məhsulların tipinə, stokun vəziyyətinə və çatdırma üsuluna görə bu müddət dəyişə bilər.
Çatdırılma müddəti ilə əlaqədar daha ətraflı məlumat almaq üçün, sifariş verdiyiniz səhifədəki "Çatdırılma və Göndərilmə" bölümünü yoxlaya bilərsiniz. Orada, müştəri xidmətləri ilə də əlaqə saxlayaraq, müvafiq məlumatları əldə edə bilərsiniz.
Müştəri məmnuniyyəti bizim üçün ən vacib prioritetdir və sifarişinizi mümkün qədər tez çatdırmaq üçün çalışırıq.
(Səhər saatlarında edilən sifariş gün ərzində çatdırılır. Saat 16:00-dan sonra edilən şifarişlər isə növbəti iş günü ərzində çatdırılır.)
Çatdırılma üsulları hansılardır?
Biz çatdırılma prosesində müştərilərə bir neçə fərqli üsul təklif edirik:
Kuryer Xidməti: Bölgələrə, şəhər içi və şəhərlərarası çatdırılma xidməti ilə, sifarişinizin mümkün qədər tez və rahat bir şəkildə təhvil verilməsi təmin edilir.
Çatdırılma üsulları məhsulun növü, çəkisi və çatdırılacağı ünvana görə dəyişə bilər. Müştərilərimiz üçün ən uyğun və rahat olan çatdırılma üsulunu seçmələri üçün mümkün olan seçimləri ən geniş şəkildə təklif edirik. Ətraflı məlumat üçün müştəri xidmətimiz ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Sifarişi necə ləğv etmək olar?
Sifarişi ləğv etmək istədiyiniz zaman, aşağıdakı addımları izləyə bilərsiniz:
- Bu xidmət sifariş kuryerə verilənə qədər mümkündür.
- Hesabınıza daxil olun və sifarişlərim bölməsindən sifarişlərinizi yoxlayın.
- Sifarişlərinizdən ləğv etmək istədiyiniz sifarişi seçin və ya məhsul səhifəsində sifarişinizin altında yer alan "Ləğv et" düyməsini klikləyin.
- Sifarişi ləğv etmək istədiyinizə əminsinizsə, ləğv etməni təsdiqləyən bir mesaj çıxacaq. Ləğv etmək istədiyinizə əmin olduğunuz zaman, "Təsdiq et" düyməsini klikləyin.
- Sifarişi ləğv etdikdən sonra, e-poçt vasitəsi ilə bir təsdiq məktubu alacaqsınız və əgər ödəniş etmisinizsə, ödənişiniz müvafiq qaydada geri qaytarılacaq.
Əgər əlavə kömək lazım olarsa və ya başqa suallarınız yaranarsa, bizim müştəri xidmətləri ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Məhsulun geri qaytarılmasının qaydaları nədir?
Məhsulun geri qaytarılma siyasəti aşağıdakı prinsiplərə əsaslanır:
- Geri qaytarılma müddəti: Sifariş qəbzin verildiyi tarixdən etibarən 14 gün ərzində mümkündür.
- Məhsulun vəziyyəti: Məhsul geri qaytarılarkən, məhsulun orijinal vəziyyətində olması vacibdir. Yəni, məhsulun istifadə edilməmiş, təmiz, orijinal paketində və etiketi üzərində olması lazımdır.
- Geri ödəniş: Məhsulun geri qaytarılması və təsdiq edilməsi üzrə müvafiq prosedurlar yerinə yetirildikdən sonra, ödəniş müvəffəqiyyətlə geri qaytarılacaq. Ödəniş, əsasən istifadə olunan ödəniş metoduna görə geri qaytarılacaq.
- Geri qaytarılma tələbləri: Müştərilərdən, müvafiq sifariş nömrəsi və sifarişlə bağlı ətraflı məlumat (qəbz və s.) təmin etmələri tələb olunur.
Müştərilərimizin keyfiyyətli xidmət alması üçün məhsulun geri qaytarılması prosesi ilə bağlı bütün tələbləri və qaydaları açıq şəkildə izah edirik. Sizin məmnuniyyətiniz bizim üçün önəmlidir.
Məhsullar haqqında detallı məlumat varmı?
Məhsullar haqqında detallı məlumatlar geniş bir spektruma sahib olabilir və müştəri tərəfindən baxılacaq məhsula görə dəyişə bilər. Buna baxmayaraq, aşağıdakı məlumatlar müştərilərə təqdim olunur:
- Məhsulun təsviri: Məhsulun keyfiyyəti, materialı, rəngi, ölçüsü və funksiyaları haqqında təsvir edici məlumatlar.
- Məhsul şəkilləri: Məhsulun fərqli rakurslarsdan görüntülənmiş şəkilləri, müştərilərə məhsulun görünüşü və ölçüsü haqqında daha ətraflı fikir vermək üçün təqdim olunur.
- Ölçü cədvəli: Əgər məhsulun ölçüsü önəmlidirsə, məhsulun ölçü cədvəli təqdim olunur. Bu, müştərilərin ölçünü doğru şəkildə seçmələrinə kömək edir.
- Material və istehsalçı məlumatı: Məhsulun hazırlandığı materiallar və məhsulun istehsalçısı haqqında məlumatlar müştərilərə məhsulun keyfiyyəti və istehsal prosesini anlamaqda kömək edir.
- İstifadə qaydaları və təlimatlar: Məhsulun necə istifadə edilməsi və baxımının necə həyata keçirilməsi ilə bağlı məlumatlar müştərilərə təqdim olunur.
- Sifariş məlumatı: Məhsulun qiyməti, mövcudluğu, çatdırılma müddəti və s. kimi sifariş məlumatları da məhsul səhifəsində mövcuddur.
Bu məlumatlar müştərilərin məhsullarımız haqqında qərar vermələrini asanlaşdırır və ən doğru məhsulu seçmələrinə kömək edir.
Endirim və kampaniyalardan necə istifadə etmək olar?
Endirimlər və kampaniyalar müştərilərə məhsulları daha münasib qiymətə alaraq xidmətimizdən maksimum fayda almaq imkanı verir. Bu imkanlardan istifadə etmək üçün aşağıdakı addımları izləyə bilərsiniz:
- Promo kodu istifadə etmək: Promo kodlarını saytımızda, e-poçt xəbərləşmələrimizdə və ya sosial media platformalarımızda paylaşırıq. Promo kodunuz varsa, sifarişinizi yerləşdirərkən ödəniş mərhələsində promo kodu xanasını axtarın və kodunuzu daxil edin. Bu, endirimə və ya xüsusi təklifə avtomatik olaraq əlavə olunacaq.
- Endirimlərdən və kampaniyalardan xəbərdar olmaq: Saytımıza və ya sosial media platformalarımıza təşkil etdiyimiz endirimlər və kampaniyalardan xəbərdar olmaq üçün abunə olun. Bunu etmək üçün e-poçt abunəsi, sosial media paylaşımları və ya mobil tətbiqimizə abunə olaraq qeydiyyatdan keçə bilərsiniz.
- Təklifə uyğun məhsulları seçmək: Bəzi endirim və kampaniyalar təyin edilmiş məhsullarda və ya məhsul qruplarında tətbiq oluna bilər. Bu səbəbdən endirim və kampaniyalardan maksimum fayda almaq üçün, təklifə uyğun məhsulları seçməyə diqqət edin.
Bu addımları izləyərək endirimlərdən və kampaniyalardan asanlıqla istifadə edə bilərsiniz və məhsulları daha sərfəli qiymətə alaraq maliyyə baxımından qazanclı olacaqsınız.
Hesabı necə yaratmaq olar?
Hesabınızı yaratmaq çox sadədir:
- Saytımızın ana səhifəsində sağ üts hissədə düyməsini klik edin.
- "Qeydiyyatdan keç" və “Daxil ol” düymələrini tapacaqsınız.
- “Qeydiyyatdan keç” düyməsini klik edin və tələb olunan məlumatları daxil edin.
- Bütün məlumatları daxil etdikdən sonra, " Qeydiyyatdan keç " düyməsinə klik edin.
- Qeydiyyatınız uğurla başa çatacaqdır.
Bu addımları izləyərək endirimlərdən və kampaniyalardan asanlıqla istifadə edə bilərsiniz və məhsulları daha sərfəli qiymətə alaraq maliyyə baxımından qazanclı olacaqsınız.
Hesabı necə idarə etmək olar?
- Hesabınıza daxil olduqdan sonra hesabınızı idarə etmək üçün mövcud olan seçimləri tapa biləcəyiniz bir panel görəcəksiniz. Bu seçimlər arasında "Profil", "Sifariş Tarixi", "Sifarişlərim", "Adreslər", "Şifrə Dəyişdir", “Seçilənlər” və s. kimi seçimlər ola bilər.
- Profil məlumatlarınızı və çatdırılma ünvanlarınızı dəyişdirmək üçün "Profil" bölməsini işlədə bilərsiniz.
- Əvvəlki sifarişlərinizi baxmaq və izləmək üçün "Sifariş Tarixi" bölməsinə baxa bilərsiniz.
- Ödənişlərinizi, endirimlərinizi və ya kuponlarınızı görmək üçün "Sifarişlərim" bölməsini istifadə edə bilərsiniz.
- Çatdırılma ünvanlarınızı əlavə etmək və idarə etmək üçün "Adreslər" bölməsindən istifadə edə bilərsiniz.
- Şifrənizi dəyişmək və ya unutduğunuz zaman sıfırlamaq üçün "Şifrə Dəyişdir" bölməsini istifadə edə bilərsiniz.
Bu adımları izləyərək, hesabınızı yaratmaq və idarə etmək çox asandır və hesabınızdakı məlumatları istədiyiniz zaman dəyişdirə bilərsiniz.
Təhvil və təslim qaydaları nələrdir?
Sifariş kuryer tərəfindən alıcıya təqdim edilərkən açılır və nəzərdən keçirilir. Məhsulun ədəd sayı, qüsurunun olub olmaması və s.hər iki tərəfdən (kuryer və alıcı) yoxlanılaraq müştəriyə təhvil verilir. Təhvil-təslim aktı imzalanır.
Bu adımları izləyərək, hesabınızı yaratmaq və idarə etmək çox asandır və hesabınızdakı məlumatları istədiyiniz zaman dəyişdirə bilərsiniz.
Hədiyyə kartı nədir və necə istifadə edə bilərik?
Hədiyyə kartı: hədiyyə almaq istəyənlərə çox rahatlıq təmin edir, çünki onları anında alıb, anında istifadə edə bilərlər. Rəqəmsal hədiyyə kartlarından istifadə hər hansısa fiziki kartın tələb olunmadığı üçün böyük üstünlükdür.
Kartı əldə etmək: Kartı əldə etmək üçün aşağıda qeyd edilən addımları izləyə bilərsiniz:
Kateqoriyalar böməsindən “Hədiyyələr” kateqoriyasına daxil olun. Daxil olduqdan sonra, “Hədiyyə kartları” olan hissəyə keçid edərək istədiyiniz məbləğdə olan kartı seçib ödə düyməsinə klik edin.
Daha ödənişi tamamlamaq üçün sizdən bəzi məlumatlar tələb olunacaq. Hədiyyə kartını özünüz üçün və ya kimin üçünsə aldığınızı təsdiqləmək üçün çıxan bölmələrdən birini seçməlisiniz. “Özüm üçün” seçsəniz kartın məlumatları (kodu) qeydiyyatdan keçdiyiniz zaman daxil etdiyiniz e-mail adresinə göndəriləcəkdir. Başqası üçün seçdiyiniz halda göndərmək istədiyiniz adamın ad və soyadı, e-mail adresi, əlaqə telefonu məlumatlarını qeyd etməli olacaqsınız.
Bütün məlumatları döldurduqdan sonra ödəniş edib sifarişinizi tamalaya bilərsiniz. Sifarişiniz tamamlandıqdan sonra sizə e-mail vasitəsi ilə qəbz göndəriləcək.
artı necə istifadə edə bilərəm: Kartı yalnız Homart.az saytında alış-veriş edərkən ödəniş üsulları arasından “Hədiyyə kartı ilə ödə” seçərək kart nömrəsini daxil etməklə istifadə edə bilərsiniz.
Kartımdaki məbləğ almaq istədiyim məhsulun qiymətindən çox və ya az olduğu halda nə baş verəcək? Kartınızdaki məbləğ almaq istədiyiniz məhsuldan çox olduğu halda almaq istədiyiniz məhsulun qiyməti məbləğdən çıxılır, qalan məbləğ isə kartınızda qalır. Başqa bir alışınızda həmin məbləğdən istifadə edə bilərsiniz. Almaq istədiyiniz məhsulun qiyməti kartınızdaki məbləğdən çox olduğu halda isə, kartınızdaki məbləğ silinir, məhsulun qalan məbləğini başqa ödəniş üsulu ilə tamlaya bilərsiniz. Sizin və sevdiklərinizin rahat və sərfəli alış-veriş etməsi üçün veb saytımız ən rahat şəkildə tənzimlənmişdir.